|
|
|
|---|---|
|
Äntligen fick jag nya bilen i tisdags efter ca 5 månaders väntan. Det blev lite extra utrustning den veckan jag var hemma hög på morfin... ooff litet tips, beställ inte extra utrustning under the influence... dyrt! Säljaren skrattade åt mig då jag hämtade ut bilen för jag kom inte ihåg vad jag hade beställt. Detta blev det i alla fall: 530D xDrive Touring Sophistogrå Svart läder Eluppvärmd ratt Innerbelysningspaket och avbländara speglar infällbara PDC Klima auto (såklart) Navi Pro Bluetooth (såklart) Real Time Traffic Info Högglans Shadowline Komfortpaket Komfortstolar Dynamic Damper Control Sportväxellåda Komfortöppning Softclose dörrar Värmereflekterande ruta Dragkrok Backkamera Surround view Panorama glastak Stolsvärme bak Adaptiva kurvljus Kupevärmare Extra 12v uttag LED dimljus Helljusassistent Lane Change Warning Driving Assistant Plus med Stopp & Go aktiv cruise control Head-up display Harman Kardon Högtalare Multifunktionell instrumentpanel black panel Tonade rutor Speed Limit info 331 19" fälgar M-ratt Det var nog allt... | |
|
Grattis! Du kommer att bli så nöjd =) |
|
|
Mycket trevlig GRATTIS!! En bil värd att behålla riktigt länge:). Mvh Stephan |
|
| Grattis! Mycket fin specs! Liknar min ;-) | |
|
Grattis Darren! Vi väntar på bilder och intryck så här långt! Har samma lack och läder samt ungefär samma spec: - Surround view - Head-up display - LED dimljus - Lane Change Warning + M-sport + Adaptive LED + Adaptive Drive BMW måste älska nybilsköpare som oss, som bara öser på utrustning :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.