|
|
|
|---|---|
|
Vad tycker Ni denn bil är värd? 230tkr? Länk M-Power The Ultimate Driving Machine! | |
|
230' är lite läl långt ifrån säljarens begärda 264'. Jag har en X5 35D -08 10000mil silver import från Tyskland. Den kan du få för 235'. //Marin |
|
| Tack för erbjudandet. Frågan är om hur mkt bilen är värd, och inte ngn annan bil. Priser kan man alltid diskutera. Är det bara jag som tycker att priset är högt satt? | |
|
Priset ligger i alla fall under vad bilpriser.se värderar den till. De säger 280' hos handlare och 251-263' vid privatköp. Denna säljs för kunds räkning så jag vet inte var den kvalar in... ___ //Ulf |
|
|
Skulle klassa det som privatköp i detta fall, dvs 250 är nog vad handlaren kan tänka sig släppa den för. 230kkr kommer aldrig accepteras av säljaren. Jag var hos firman för ett antal år sedan när jag var spekulant på en 320d - detta var också en bil som såldes åt kund. Mina erfarenheter är att firman är svårprutad samt att inga garantier ingick (även om jag vet att handlaren har skyldigheter i och med att den säljs i hallen). Därför tycker jag man bör gå på privatpriser som riktmärke... |
|
|
250t kr är kanske bra pris om skicket Som det ska va? Framtidsmässigt? Redan 15 tmil Vad kan den vara värd om 3 år och gått 20-22 tkr? |
|
|
Förresten, är vxllådan 6 el 8 växlad? Är x-drive samma sak som dynamic drive? |
|
|
x-drvive = fyrhjulsdrift dynamic drive = aktiva krängningshämmare ------- //Lövet |
|
| Nu vet jag mer om dynamic drive | |
|
Bör vara 6-växlad. ___ //Ulf |
|
| Hur mycket extra skulle ett m-pkt höja värdet? 15-20? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.