|
|
|
|---|---|
|
Hej Beställde för nån dag sen denna emulator för airbagen som lurar bilen att det alltid sitter någon i passagerarsätet. Beställde denna för att min sensormatta verkar ha havererat och jag har inte så stor lust att betala runt 4000:- för en ny sensormatta. Någon som har beställt från srsdrive innan och hur kände ni ang deras produkter? Bra kvalite? Dåligt? Här är i vilket fall emulatorn jag beställde: Länk If you aint first, you are last. | |
|
Vet tyvärr inget om sensorn i fråga. Denna Länk "gör-det-själv" lösning fungerar dock utmärkt. mvh/ Anders |
|
|
Hej! Har inte heller någon koll på sensorn i fråga. Den lär nog fungera och den är inte så dyr. Har dock monterat ett flertal "egen gjorda" som AKN länkar till. Ingen har hört av sig igen om att airbaglampan börjat lysa igen. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
| Fasen. Det fanns alltså att beställa i sverige med. Aja nu har jag redan beställt. Får se hur den fungerar. Om den inte är något vidare så beställer jag från olaOs länk. | |
| Den fungerar perfekt den du länkade till överst i första inlägget. | |
|
Skyzoo, som Clintan säger, den kommer fungera utmärkt. Hört talas om några som fått släcka lampan med diagnosverktyg efter montering men på de flesta bilar slocknar lampan direkt. Min bil: Länk |
|
| Glädjer mig att höra. Om lampan behöver släckas så är det inte heller något problem. Tack för svaren! :) | |
|
Generellt måste du alltid släcka airbaglampan manuellt via diagnosdator eller motsvarande efter du lagat det som triggat lampan - lampan slocknar således inte av sig själv i de flesta fallen. Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Johan B, i 95% av fallen slocknar den när det gäller emulator för sensormattan i stolen. Jag har tillförlitlig statistik ;-) Men helt riktigt som du säger, generellt brukar SRS kräva manuell återställning. Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.