|
|
|
|---|---|
|
Har haft problem med nivåregleringen på min 530d -03 , varningslampan för nivåregleringen tänds men släcks ibland och jag undrar om givarn kan ha fått sig en smäll när bälgen pajade och bilen gick ner i noll-läge bak (hängde ner till Max ) Blir galen på den skiten. Vart sitter givaren ? Nån som vet och har lust att hjälpa mig. Mvh Johan | |
|
Har också problem med fläkten som har dött men som hoppar igång nån gång i månaden också riktigt störande , vad kan det tänkas vara för fel ni som har huvudet på skaft och kan mer om bilar än jag :) Mvh johan |
|
|
Länk Givaren är nr 15 Är det kupefläkten som har dött? I så fall kan det var fläktmotåndet (vanligt e39 fel) Länk /// Kristian |
|
|
Tack för hjälpen . Får väl ta o beställa en sån ... Ja det är kupéfläkten som strular på det viset .... Jag har hört att det är fläktmotståndet av andra men då ska väl fläkten va helt död och inte hoppa igång ibland eller har jag fel? // johan |
|
|
Tittade på bilderna o läste ordentligt .... Ska ut o ta loss den genast för att se vad som kan va fel :) Tack Kristian :) |
|
|
Hur vet man om det är trasigt då? Kan man mäta det på nåt sätt ? Eller måste jag köpa ny och prova bara eller? Och är det kablarna till kontakten man ska kolla om det smält ihop ... Jag är helt kass :) haha Har du någon länk på styrenheten vart den sitter också kanske ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.