|
|
|
|---|---|
|
Hej, Personligen tycker jag att länkad bil begärs lite väl mkt. Skulle själv tycka att kanske 155 k i slutpris är mer rimligt, eller är jag helt åt h-e ute och cyklar. Vad tycker ni? Länk Mvh Martin | |
| Om man tittar på blocket i övrigt så är väl priset kanske något i överkant. | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Är du på gång att köpa denna bil eller liknande? Kanske min blir till salu dom närmaste dagarna. Silver med svart skinn samt knappt 12000 mil. |
|
Max 150 k skulle jag gissa. 523 är inte så eftertraktad och det finns en hel del 520d F11 kring 200 k , vilket påverkar E61 priserna. --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Tycker också som sagt att den är prissatt i överkant. Dessutom ingick inte vinterdäck, och service skulle göras om 35 mil så den får dem behålla. Jo, är ute så smått efter nyare bil. E61, en e-klass eller möjligen en A6 är det vi tittat lite på. Och ska jag vara ärlig går skick före modell, färg etc. Men får man önska så en med automat och ljus inredning vore nice. Men har insett att det är svårt att hitta en riktig pärla. Mvh Martin |
|
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Vår är fullservad/nyservad, har vinterhjul samt ny vindruta. Skicka pm om intresse finns. |
|
Tack för erbjudandet, men tror att jag ska försöka hitta en med beige/naturbrun inredning. Men tack ändå. Mvh Martin |
|
|
Den här Länk är bättre prisatt, lågaq mil och har både Aut och ljust skinn. 150-155 k är ett ok pris om allt är som det skall, --- BMW - Lite dyrare, mycket bättre |
|
|
Ja, jag har sett den, får se om jag kan få ta mig tid att dra till Skövde... Har insett nu, missförstå mig rätt, jobbigt och faktiskt tidskrävande det är att leta bil. Det ska ju vara kul! Har varit runt och letat bil ett tag nu och blir emellanåt lite irriterad på alla bilar som ska vara så fina men ideligen blir jag besviken. Men men nu ska jag inte vara bitter:) pärlan kommer dyka upp! Tack för alla svar! Mvh Martin |
|
| Den i skövde är bara att handla. BMW handlare gar inga "vrak" i bilhallen. | |
|
Den i Skövde hann bli såld innan jag hann titta på den, ringde dock på den och fick höra att den skulle vara fräsch. Men har nu sett denna: Länk har pratat med säljaren som säger att skicket ska vara helt ok. Visserligen svart inredning, men kombinationen är kanske snyggare i verklighet än på bild. Spontana kommentarer? Mvh Martin |
|
|
Ok bil, men märkligt med F1x-fälgar på en E61. Ser inte bara konstigt ut, de har även fel ET och däckdimension. Att en bilfirma säger att den är "helt ok" känns lite sådär, då de ofta har en tendens att överskatta skicket. Det enda sättet att veta är dock att titta på bilen. Utrustningen är: Comfpkt Advpkt Metallic Bluetooth |
|
|
Visst måste man titta på den så klart men ville ringa innan och höra mig för så att inga uppenbara fel ska finnas, eller bucklor osv. Gällande däcken har du nog fan rätt. Ser ut som om dom sitter lite långt in i hjulhusen, borde tyda på för högt ET... Tröttsamt. Då ligger säkert bilens originalfälgar i skuffen med vinterdäck. Skit också. Så kan man ju inte ha det, dels blir ju geometrin fel, rullomkretsen är säkert fel, mm Mvh Martin |
|
|
Att köpa en uppsättning E61 fälgar kostar 5-6 tusen om du håller dig till 16-17". Ingen stor sak tycker jag. ------- //Lövet |
|
|
Klart det inte är en jättesak. Om man antar att dimensionen passar Fx bör man utan problem gå plus minus noll genom att sälja dem också. Men om dimensionen på däcken är för 17 e6x blir kombinationen jobbigare att sälja så klart. Tror ni att bilen i sig har tagit någon skada om den körts med fel ET ett längre tag? Mvh Martin |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.