|
|
|
|---|---|
|
tjopp första inlägget här :) har en 320 xd 2014 som jag har problem med blåtands överföringen med, musiken strömmar fint som den ska men när man byter låt så visas samma info i nav displayen som när man startade strömningen! alltså den uppdaterar inte i "tvn" har lämnat in bilen på ericsson i gävle men dom klarar inte av att lösa problemet. nån som har några idéer?? //Anders | |
|
Det är så det är. Har samma problem med min och efter flera timmars läsande och testande så har jag kommit fram till samma sak som alla andra, nämligen att programvaran i bilen är värdelös. Det funkar något bättre med android än iOS. |
|
| Jag upplever inte samma problem, däremot har jag märkt att när jag uppdaterat själv via länken Länk så ändras beteendet något varje gång. Har dock inte upplevt just att samma låtinformation visas trots att man bytt låt. Testa att ladda ner senaste via länken ovan och se om det gör skillnad, det är nog enda tipset jag kan ge. | |
| Länken som Wiberg postade har bara v1.0. I följande länk har du lite nyare uppdateringar tillgängligt. Länk alt. www.bmw.com/update | |
| Intressant, tack för länken! Visste inte att det fanns två olika länkar, då ska jag testa att uppdatera via din länk istället. | |
|
hm trodde jag köpt kvalité :-) det lustiga är att kompisen som har en 2013 för honom så fungerar det med iphonen!! |
|
|
fanns inga nya uppdates vad jag kunde se, kan det vara så illa att man ska byta till en äldre version? |
|
|
en till fråga.... hur vet jag om det är möjligt att spela upp video eller inte via telefonen? har usb prof och nav prof |
|
| färgsprutan: Det är ett känt fel med senaste NBT. Man kan se begränsningarna här Länk genom att ange VIN och vilken mobil man har. Enligt den verkar det inte finnas stöd alls för USB-anslutning och IOS 7.1. Vad jag har förstått fungerar inte video om man inte har media adaptern och iPhone 4S eller äldre. | |
|
imponerande av bmw........att om jag byter telefonmärke så får jag fler funktioner j..la muppsystem...... gör om gör rätt hur svårt kan det vara? |
|
|
Visst blir man glad :) Jag fattar inte att inte BMW lämnar sådan utveckling till folk/firmor som kan det. Det här verkar lite 2003. "BMW six appeal" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.