|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| Måste under 200" Minst tycker man | |
|
Ja han gick under 200 men var tittade på bilen vilket skräp oseriös annons. djupskrap märken på högerbak dörr samt bakskärm skrap märken stötfångare Höger fram parkerat inne i stan men små repor ähh va tråkigt Någon som kan tipsa mig om en fin 530d/535d M-sport? |
|
thekinglives |
Catch-me: vad hände med M5 E39:an? Risken att du blir besviken med E60 är överhängande....kvaliteten från E39 är som bortblåst. |
| Kostar 5-7' att lacka! Är den ok maskinellt och invändigt är det bara att handla. | |
|
M5an är såld jag har haft en e60 så kvalitets skillnaden har jag koll men måste göra lite om prioteringar Marin för mycket utspridda skador,gillar inte säljarens stil heller inte nämna skador slm finns osv |
|
|
+1 Marin Bor man i stan är det helt omöjligt att hålla bilen helt repfri. När jag bodde i skåne var det en möjlighet men i stockholm går det bara inte, förr eller senare är nån där och touchar en när man parkerat. Frustrerande, men man vänjer sig. Jörgen Sandell på stockholms bilvård gör underverk för sådant om man är petig. |
|
| Glöm länken ovan vad tycks om den här? Enligt säljaren är den i mycket gott skick Länk | |
| Tokdyr! max 180'-190' | |
| Jag erbjöd han 190 han bad mig leta vidare | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.