|
|
|
|---|---|
|
Hej på er Letar efter "sätesskydd" till min BMW f11. Har komfortstolar och det är inte heltäckande sätesskyd jag är ute utan sådana täcker bara sits och rygg delen och som man fäster i nackstödet. Har tittat en hel del på nätet men jag hittar bara heltäckande och fula:) överdrag. Några tips på vart jag skulle hitta sådana? | |
|
Kanske sätesskydd som används när man har barnstol? Jag lyckads inte hitta någon snyggare mot min svarta skinnklädsel, synd på de röda sömmarna dock. Jag köpte från Amazon UK, mycket billigare även om de inte är så dyra i Sverige heller. Länk |
|
|
Tack för tipset, Har ganska ljus skinn och visst vill man sitta komfortabelt även om man vill skydda skinnet. Får väl bli något liknande till slut även om man tycker att det borde finnas lösningar som passar bättre. Det är väl bara till att söka vidare:) |
|
|
Jag har också letat men ej funnit något bra skydd till komfort stolarna. Vill precis som du skydda skinnet.Då jag åker till och från jobbet i mer eller mindre skitiga arbetskläder! Så tipsa om ni hittar något vettigt!! Klabbarparn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.