|
|
|
|---|---|
|
Hej! Hoppas på några snabba svar på ett par frågor rörande en 330 e46 cab som jag är spekulant på och ska åka och titta på imorgon. Det är sent producerad (2005-01-26) med mycket utrustning. Den har bla S524A Adaptives Kurvenlicht Nu är det tyvärr så att glaset på ena är spräckt. Går det att byta bara glaset eller måste hela strålkastaren bytas? Någon som har en aning om kostnaden på detta? Ett annat fel på bilen är en krånglande fönsterhiss. Någon som har erfarenhet av vad det kan vara samt kostnad? Har aldrig ägt en e46 så jag är lite novis och hoppas på hjälp. MVH Anders | |
|
Hej! Har bara erfarenhet av ett par vanliga E46or av tidigare årsmodell! Hoppas du läst begagnatguiden för E46 här på AP. På de tidiga modellerna var rost tex framkant motorhuv, nederkant på dörrar vanligt. Vibrationer i framvagn vid bromsning pga slitna bussningar. Brustna bakfjädrar mm. Krånglande fläktmotstånd. Beträffande elfönsterhiss är det vanligt att nån plast går sönder i mekanismen. Finns säkert beskrivet i flera trådar här på forumet. Om jag minns rätt någon tusenlapp i reservdel. Vet inget om kurvljusen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.