|
|
|
|---|---|
|
Hej! PÅ måndag hämtar jag min nya 120D med lite extra allt, bl a större bromsar, och undrar om någon vet vilka fälgalternativ som kan funka? Original sitter 18" men jag funderar starkt på ett set r-däck och begagnatmarknaden till BMW är ju inte så tokig, van från i huvudsak Alfa :-) //Med vänlig hälsning Per | |
| 17" BMW 381 och 380 funkar i alla fall. 18"+ borde väl det mesta funka om de har rätt ET och/eller spacers. | |
|
Hej, vill bara förtydliga att på en 120D med M-paket så sitter det 17" Stjärneker 383M som original, 18" Stjärneker 386 är enda fälgen som går att välja till som extrautrustning 4900 kr. |
|
| Priset på M-paketet är halverat just nu och då ingår även 18" fälg utan pristillägg. | |
|
Är det M-Performance-bromsar du menar? För i så fall måste du väl ha 19" Mperformance-fälgar? Fast det hade du ju vetat om, i fall säljaren hade TVINGAT dig att också köpa Mperformance-fälgar för ca 50 smackers? Och det är det väl inte för hade du köpa andra fälgar för 50 lax så hade du ju vetat om det. Så vilka bromsar-bromsok är det du köpt? |
|
|
Hej! Det är det inte utan det är m-sportbromsar med blå ok och 18". Med vänlig hälsning, Per |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.