AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.675

Nån som vet nått om denna 535d?

Någon som varit och tittat på denna?
Länk

Söker efter en fin E61 så vet ni av nå så hojta gärna till :)
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
"Chippad på Mekonomen". Ungefär där blir bilen ointressant för mig i alla fall.

-------
//Lövet
Jo kände lite som du gällande mekonomen chippet ;)
Den har varit till salu ett tag så vore trevligt att veta om nån sett den på plats vad det är för skick på dendär.
TJ
55
TJ1965
530xd F11-2016 IE PPK
Bara att den har adaptiva mugghållare gör ju den unik ;)
thekinglives
om den är chippad på mekonomen eller hos annan aktör med något häftigt namn
kanske har betydelse här på apforumet, men förmodligen är mekonomens
chip tillhandahållet av autologic som i sin tur köpt det hos samma källa som säljer till någon med de häftiga namnen.

men det kanske var faktumet att den är chippad som var problemet.....
Er
91
Erik530
Bmw 530 2009
vafan hänger du ut andras bilar på nätet. Vill du ha bilen så köper du den, annars låt bli.
Det är hela tiden du som startar ny inlägg men olika användernamn och hänger ut andras bilar.
"Hänger ut andras bilar"? Vad innebär det? Att man tar upp relevanta punkter som kan vara intressanta för andra potentiella köpare?

Poängen med ett forum som detta är ju att "hänga ut" bilar. Se bara de oändliga varningstrådarna ang. USA-bilar och dylikt.

Observera att jag inte är den som startade tråden, reagerade bara på det ilskna tonläget.
Registrerade mig igår för första gången här på autopower,
så du måste blanda ihop mig med någon annan. Poängen var inte att hänga ut någons bil utan av erfarenhet både på Audi samt Mercedes forum tidigare så har man kunnat ställa liknande frågor. Det är ibland lättare och höra om nån annan varit och tittat på en bil och kan berätta nått om den istället för att köra själv en lång bit för att beskåda den.

Så min avsikt var inte att hänga ut den utan mest intresserad utav en fräsch E61 därav min fråga!
16.554
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
"Hänger ut"?
Är man så känslig är det ju rätt olämpligt att annonsera på internet. Testa lokaldelen istället.

-------
//Lövet
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.