|
|
|
|---|---|
|
Hej! mitt första foruminlägg här på autopower! Min fråga är som rubriken lyder "Hur många alpinvita e46 coupe facelift finns det i sverige?" (med detta menar jag såklart fabrikslackerade!) Jag själv kör en e46 325ci -03 som då är av facelift variant och är alpinvit! jag har länge fått höra att det är den ända i sverige! har även varit och kollat runt bland annonser i tyskland men inga resultat! därmed min fråga. finns det något sätt att ta reda på om det finns fler? eller om någon här som kanske äger en? är väldigt nyfiken då titeln "sveriges ända" passar fint till kärran :) Bild: Länk tacksam för svar :) | |
|
"Sveriges ända" låter taskigt, då du då antyder att bilen är sveriges röv - föreslår "sveriges enda" istället..? ;) Snygg bil, bakljusen tilltalar ej mig alls dock - men det är din bil. |
|
| sorry fel av mig xD sveriges enda då! bakljusen har blivit återställda när jag blev stoppad på väg in på en träff, det var antinget till att slita av det eller ta emot böter :P | |
|
Vit kulör på bilen var troligtvis inte en trend då. Inte långt innan 03:a vit solid förknippades med trötta företags bilar. Har tänkt på det där tidigare. En okvalificerad gissning från min sida. Misstförså mig inte, en Alpinvit E46 med rätt utr, är snyggt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.