|
|
|
|---|---|
|
Hej alla hjälpsamma! Jag lämnade in min 320 E90-05 i veckan då den gnisslade extremt mycket från höger bak. Anade att det bara var någon bussning men den "halvseriösa" bilmeken kunde inte lokalisera ljudet till någon enskild bussning och bytte tre länkarmar, han hade även av ena stötdämparen. När jag fick tillbaka bilen och kört en bit började varningslampan för "Chassireglersystem ur funktion lysa. För att köra rakt fram måste jag nu hålla ratten snett och bilen är svampig samt antispinn avstängt. Någon som varit med om liknande eller har en aning om vad det kan vara? Verkar det troligast att bilmeken varit på någon sensor eller annat som utlöst detta? Otroligt tacksam för svar, befinner mig just nu 30 mi från hemmet med bilen.. Allt gott! Filip | |
| Vad är det för bil? | |
| Vad dum jag är, råkade visst radera det. Det är en 320 E90 -05. | |
|
Okej, vet inte riktigt hur det ser ut på 3-serien. Har haft ett antal audis inne på diverse arbeten och då måste man gå in med datorn och ställa bilen i "service läge" innan man hissar upp bilen. Kan du inte bara ringa till verkstaden och be dem åtgärda felet? Det är deras skyldighet... Hoppas de löser sig :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.