|
|
|
|---|---|
|
Hej va å titta på en bmw 325i touring igår med automat med 08 motorn. Den första bmw jag testat å vart helt klart imponerad å sugen på köp 😃. Den har bra med utrustning xenon,helskinn,sportstolar,pdc bak,drag, osv men inget m paket. Den har gått lite över 13 tusen mil är de nått man bör va rädd för? . Vanliga fel å brister som finns på dom här? De ända som va på den vara en lackskada långt ner på fronten plus några stenskott å fälgarna va lite kantstötta De pris han vill ha för den är 124 tusen vet inte om de är högt? Känns som att de är de eller va säger ni är på forumet? | |
|
Förstår inte riktigt vad du menar med motorn. Är den bytt eller är bilen en -08 uttagen 2007? Är bilen tillverkad from 09/2007 är det en -08 med nya motorn. Fordonsår som står på transportstyrelsen är lite vilseledande och har inget med årsmodellen BMW anger att göra. Priset är möjligen lite högt för en 7år gammal bil, men det är svårt att säga utan att veta allt om bilen. Vet att -08:or bruka ligga högre än motsvarande -07. Själv hade jag nog tittat på lite nyare bilar t.ex. Länk en -11 för bara 15tkr mer. Visst det är en lite tråkigare motor men helt klart bättre pris för en mycket nyare bil. Två alternativ till 325i om du kan tänka dig manuell: Länk Länk |
|
| Hej jo de är en 2008 som är uttagen 2007 hehe . Ja jag tyckte den va i bra skick förutom sommar fälgarna som hade några kantskrap å samma på vinterfälgarna tyvärr 😂. Sen va de några stenskott på huven och en skada långt ner på fronten. Annars va den fullservad på bmw han hade byt nån elektronik enhet till motorn. Tydligen inte billigt . Jo får se om jag lägger ett skambud eller så söker jag vidare man kanske får åka en bit tyvärr finns de inte så många 325 där jag bor. | |
| sen va tycker ni man jag ska lägga för bud på bilen tänker mig mellan 110 och 115 tusen låter de rimligt för den här bilen? sen om någon vet vanliga fel på dom här bilarna dyra service kostnader automatlådan nått man bör vara rädd för osv.låter ju som att bmw har så dyra reservdelar osv. men tycker inte min volvo s60 varit så billig i min ägo. mvh kille | |
|
Milen är ju inga problem. Kolla noga om det finns rost på baklucka och valsningar på dörrar. Bmw är ju rätt bra på att ta reklamationer på sin 12åriga rostskyddsgaranti. Känns bilen rätt och du vill ha den är det ju upp till dig vad du tycker den är värd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.