|
|
|
|---|---|
|
Hej, jag har en BMW e46 330i-02. Bilen ser ut såhär, Länk Undrar om ni har några tips för att göra den snyggare. den ser exakt likadan ut som när jag köpte den och om där finns något att göra så vill jag gärna göra det, har funderat på coilovers så jag kan sänka den lite mer fram, ca 10 mm, även tänkt på att köpa svarta njurar, men är lite kluven om det blir snyggt eller inte. Alla svar uppskattas. Mvh Filip | |
| håller med om fälgarna, de funkar men är inte 100. Tror det hade gjort en hel del att byta backspeglarna. Toningen som den framgår av bilderna ser lite väl mörk ut. Helt ok bil som den är. | |
![]() 1.338 Mercedes GLK350 -09
Mini Clubman D -10 VW Golf GTI 16v -87 Jeep Cherokee -95 [SÅLD] 330iA Touring -02 [SÅLD] 316ti Compact -04 [SÅLD] |
Fin bil. Men toningen måste bort. På tok för mörk och bryter linjerna på ett trist sätt när man betraktar den. Håller med i övrigt. Hjulen "försvinner" liksom när de är svarta, välj som ovan en snygg 18'' original i alu. Upp bak, ned fram. :-) Men absolut är det en fin kärra du har. /Anders |
|
Jag tycker: Byta fälgar och då inte till ett par andra svarta utan silver. Lacka lister. Höja rumpan. Toning bort. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.