|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
| Den i Gislaved verkar lite dyr enl mitt tycke. Nästan 60'000kr mer och 10'000mil extra på köpet... Är den billigare i bra skick så är den klart prisvärd! Ring o hör:) Lycka till. | |
|
Den i Motala ser väldigt snygg ut på bilden men annonsen är nog den sämsta jag sett. /Masten |
|
|
Regga dig på m5portal.com, Den Avusblåa har ägt av en eller flera personer på den sidan. Den Daytonaviolettas ägare träffade jag på Gävleträffen 2002 där han berättade om att motorn var totalrenoverad och bara delarna kostade 100tkr. Om den inte rullat sedan 2006 ser jag det som negativt. Mvh Stephan |
|
|
Hejsan! Jag är lite intresserad av den i Motala och behöver lite bollplank,är inte alls obekant med Bmw från det årtalet däremot är jag okunnig om M5 och vad som behövs tittas till. Var inne o snokade på m5portalen men hittade inget (kan vara så att jag sökt på fel sätt). Mvh Dic |
|
| Jag funderar på sälja min.. Dock så har ja inte riktigt vågat lägga ut för rädslan för oseriöst folk som tar över... Du värkar ju kolla runt lite... | |
|
Struggling Lite mer uppgifter om din bil ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.