|
|
|
|---|---|
|
hej! sitter och spekulerar efter en bmw igen. köpte en audi a6 3,0tdi men är inte nöjd med stolarna så letar nu efter komfortstolar och en e61. hittade denna bilen som uppfyller alla min önskninar faktiskt. Länk ser ut att vara riktigt fin. några kommentarer angående bilen? har alltid velat ha vit med brunt skinn. tycker dock priset rent spontant känns alldeles för högt...finns inte så många lågmilade att jämföra med.. vad anser ni är rimligt slutpris för bilen? tacksam för inputs.. mvh | |
| Välutrustade lågmilare kostar mer. Testa 300k. Det är nog ca: 50% av nypriset. | |
| Fin bil, men jag skulle aldrig köpa en e61a för 300k det är ju F11 priser! | |
|
Två ibland väldigt många: Länk Länk |
|
|
Sanslöst pris för en importerad E61 med wunderbaum. Oavsett så hoppas jag verkligen att du kontrollerar mätarställningen via BMW. |
|
|
givetvis kontrolleras den grundligt... intagen för minder än ett år sedan :/ 3700 mil när den reg besiktigades i aug förra året... precis min tanke..för dem pengarna kan jag hämta hem en f11 från tyskland med samma mil och pris.. vad hade ni gett för bilen? |
|
| Skulle jag köpa en E61 hade jag nog inte gett många kronor över 200', lite högre priser än så och man kan få riktigt fina bilar från Tyskland. Inte såpass låga mil kanske, men över 300' för en E61 känns sjukt bortkastat. | |
|
Övervärderad minst 100 tusen. Värd 214-226 tusen privatpris enligt bilpriser, |
|
|
Kan det rent av vara så att personen i fråga har råkat skriva 329 istället för 229? :) Enligt värderingar osv så är den mycket riktigt värderad till 210-220. Nu undervärderar dem oftast fina välutrustade bilar. Men personligen tycker jag runt 230-240, Borde vara få skavanker på så låga mil också. Får maila och kolla så han inte skrivit fel. För 229 slår jag till. |
|
|
Miltalet är nog det du ska lägga ner krut på. Har väldigt svårt för att tro den har gått så lite i verkligheten. Har den det kan den ha stått stilla på grund av krockskador tex. Att slå sådana bilar på tex bilvärd på nätet ger ju inte så mycket. Den är ju väldigt välutrustad. Jag har en liknande som ev kan vara till salu till rätt pris. Dock mindre utrustad (brukar vara så på svensksålda) Svensksåld. PM:a vid intresse. |
|
|
Bilen är bisarrt dyr, du får en F11 för de pengarna. ------- //Lövet |
|
| Alldeles för dyr, 100.000 för mycket. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.