|
|
|
|---|---|
|
Nu tänkte jag uppgradera min E38 men har inte så värst bra koll på allt det senaste man kan göra idag. Jag har hårddisk i bilen och TV, tyvärr har nåt hänt nu i veckan så jag får ingen kontakt med datorn. TVn verkar inte heller få någon signal. Ljudet till radion(inte GPSen) ville inte förra veckan men hoppade igång idag. Den tappade ljud från nån högtalare ibland och skorrade/brusade kanske 1-2ggr. Detta gjorde att jag nu vill uppgradera allting så jag, helst, slipper allt sånt här. Det har funkat felfritt för mig i 7 år nu. TV-modulen är inte original som jag har förstått det och programmet till datorn är nog den i GDS-guiden här på AP. Finns det bättre? För det har alltid varit svårt att få ljudet att lira med MP3orna/filmerna och trycker man på menyerna i datorprogrammet så trycker man samtidigt på OBCn som finns i bakgrunden, vilket gör att man alltid fått en överraskning på vad man gjort i menyn(nollställer förbrukning, ringer upp SOS med telefonen, byter språk etc...) | |
|
AP hängde sig(som vanligt). Gäller det bara iphone? Jag önskar iaf: Bättre fungerande dator till bilen med filmer/musik. (Back-kameramenyn är ett skämt) Fungerande TV(den brukade flimra en hel del vid körning och jag fick alltid bara in antingen TV4 eller Danmark2) med fler kanaler. Back-kamera som går in i läge R, gärna nån flashig med IR-funktion för natten. Cornercam fram som finns original. Borde väl finnas idag enkelt att sätta framtill och koppla till nån strömbrytare som tvingar in bilden(?)! Jag hade monterat Dashcam som hade skärm med inbyggd backkamera. Otroligt fin kamera men jag har bestämt mig för att jag vill bara ha 16:9-skärmen. Har redan beställt annan Dashcam. Borde man koppla sin iphone till skärmen? Fördelar? Nackdelar? |
|
|
Toppen. AP låste sig igen.......... I alla fall, kom gärna med förslag. Jag vill uppdatera bilen nu då den börjar kännas gammal. Kollat på fina F02or men har bestämt mig för att behålla och satsa på min E38. Det ska mycket till innan jag kommer upp i de 550.000kr en fin 760Li kostar just nu ändå..... Jag hade väldigt gärna velat montera softclose i dörrarna då de slår sönder inredningen. Fästen till B-stolpen har spruckit på vänster sida men det gick att pressa tillbaka inredningen. Någon som har tips ang detta? Andra trevliga tips är också välkomna. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.