|
|
|
|---|---|
|
Måste kolla vad ni som har slängt era RunFlat däck då reserhjulsbalja inte finns längre och det är inte det roligaste att köra i punkteringssprej då däcket blir aldrig detsamma igen samt obalans. Har någon luftkompressor i M3:an, men vet inte att den sprutar i något skum? Hur har ni gjort? | |
|
Vad jag vet så är inte meningen med punkteringsspray att laga däcket för gott utan det är bara en lösning för att komma till närmaste däckverkstad. Samma sak som runflatdäck eller reservhjul. Så att däcket aldrig blir detsamma gör väl absolut ingenting, bara man kommer till närmaste verkstad.. Jag har en flaska CRC Punkteringsspray i bilen, och assistans :) |
|
|
Får väl införskaffa en sån.. Kör med pilot cup och de är mycket känsliga för vassa stenar mm då de är så mjuka.. |
|
|
jag har Slime flaska och luft pump. Liknar det här, Länk |
|
|
Kanon! Vart köper jag ett sådant kit Raj55? Bmw's måste kosta en slant;) Med vänlig hälsning, Fredrik |
|
|
BMW säljer motsvarande kit - heter M-mobility-kit... Mvh Johan B BMW – Weltmarke aus München! |
|
|
Jag köpte BMWs däckpunktering reparationsset nedan, har lyckligtvis inte behövt testa det än. Länk |
|
|
Här har du några billigare, Länk Länk |
|
| Var förbi o handla M Reparationskittet idag på BMW. | |
|
BMW Mobility kit Runflat däcken ligger i ett par påsar - usch! |
|
| vägassistans har jag nöjt mig med, inte behövt användas dock. kanske är lämpligt att införskaffa en flaska oavsett? | |
| Mobility kit och assistans hoppas jag klara mig på. | |
|
De nya däcken Piöot Cup däcken väger 1/3 av vad run flat vägde en vågen! Tala om ojfädrad dövikt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.