|
|
|
|---|---|
|
HEJ!! JAG HAR EN 320-97 11600 MIL IMP 00 DÅ HADE BILEN GÅTT CA 6700 MIL. BILEN HAR I UTRUSTNINGSVÄG MONTREALBLÅ MR CAP BEHANDLAD 4GGR AV MIG ACC 17 TUM MED 225X45X17 MED NYA PIRELLI P-ZERO DÄCK FULL SERVICEBOK ORG.. NYSERVAD FÖR 2 VECKOR SEDAN. BILEN ÄR SÄNKT CA 35MM RUNT OM DRAGKROK ANVÄND 2 GGR FEL INVESTERING TILL GOCARTEN. NYBESIKTAGAD FÖR 2VECKOR SEDAN UA. BILEN HAR NATURLIGTVIS EN HEL DEL X-UTRUSTNING SOM JAG INTE KOMMER PÅ JUST NU MEN DET FINNS.............. HJÄLP MIG OCH VÄRDERA BILEN | |
|
80-85' ? Det kan skilja mycket om bilen har t ex AC, SCHinn, ASC+T (std om jag minns rätt), GSMtelefon, farth, CD etc och är i bra skick. Lycka till med din försäljning! /Simon |
|
| 80-85 för en 97'a ??? Nej lägg på lite till. Jag fick 80 för min som var 4 år äldre med samma körsträcka. | |
|
Powerkjell, då har vi olika åsikter där. Råder den som tittar på en 320 97:a för 100-105' att titta på 520/523 av samma årsmodell för liknande pengar, en mycket modernare bil! /Simon |
|
|
Utav rent intresse Simon_en då tycker du att min bil e värd typ 90 då? kanske om ja har tur? E det därför de finns likadana bilar på bytbil.com för typ 150 ? Tycker din värdesättning e lite off faktiskt. Den som har flest BMW när han dör vinner! |
|
|
wendtan, din bil är värd betydligt mer än 90' en 323 coupé står betydligt högre i kurs än en 320 sedan utan en massa utrustning. Jag har ingen aning om hur många mil din bil har gått och hur mycket utrustning din bil har och om allt fungerar etc. Har den gått ca 10' mil, har skinn, AC, och en del annat skulle jag tro att du får 120-130' för den privat. Att det begärs 150' på bilfirma är inget konstigt. Gjorde en snabbkoll på mobile.de, kanske får jag korrigera min värdering 5-10' upp, men INTE mer. Min värdering är inte "off" för övrigt utan brukar vara korrekta. /Simon |
|
|
Du kommer inte att hitta en 520-523 av e39 kaross för 100' som är i bra skick, kanske en som gått 25' mil eller en import med 9 ägare på 6 månader osv osv. Sätt ut bilen för 100' vill någon pruta ner till 95' så tror jag du kan känna dig nöjd! |
|
|
Danielb, det jag menade är att om man letar bil, ser en 320 97:a för 100-120' kan man precis lika gärna leta efter en 520/523 e39. Jag fick själv 125' i våras för min 528i 97:a som hade relativt mycket utrustning, 14000 mil, och i vettigt skick. Kan berätta att det inte var helt enkelt att få ut det. Ser många e39or som återkommer med annonsering. /Simon |
|
|
Frågan var väl inte "mest bil för pengarna" utan snarare hur mycket Amet kunde få för sin bil? Sen om man kan få en 320 eller en 750 för samma peng är ju inte direkt relevant när man värderar en specifik bil. Vad folk vill betala för en bil är ju vad man kan säga att den är "värd"... Prisvärt eller ej är en annan fråga. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
|
HEJ PÅ ER PÖJKAR!!! HÄRLIGT FORUM PÅ BMWPOWER.NU JAG VILL SÄGA ATT BILEN ÄR ICKE TILL SALU UTAN BARA VAD BILEN KAN VARA VÄRD. NÅGRA 80-85 SKULLE JAG ALDRIG SÄLJA BILEN MEN CA110TKR LÅTER VÄTTIGARE ELLER MER KANSKE!!! JAG VILL BARA SÄGA ATT JAG VAR PÅ SEMESTER MED BILEN OCH JAG AVERKADE CA900 MIL PÅ 24 DAGAR OCH BILEN GICK KANON INGA MISSÖDEN. ATT BILEN GÅR BRA PÅ AUTOBAHN MED BRA CHAFFIS GÖR SAKEN INTE SÄMRE. JAG LÅG PÅ AUTOBAHN OCH KÖRDE MELLAN 160-210 MED 4 VUXNA OCH FULL PACKNING BILEN DROG ICKE MER ÄN 0,96L/MIL. OCH DÅ VILL JAG SÄGA ATT DÅ FESKÖRDE JAG ICKE UTAN DET VAR PLATTAN DEN SOM HAR KÖRT PÅ AUTOBAHN HAN VET DET ÄR LITE MER TRAFIK DÄR SÅ ATT SÄGA. HA DE BRA.......... VI HÖRS. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.