|
|
|
|---|---|
|
men vill ha en automat! Viken bil är den bästa köpet? 525ia, 530ia eller 535ia?? hur liger dom i pris för resrevdelar?? Hur mycket dricker dom?? Hade en 525 innan så lite vet jag om 525! Det gäller förståss e 34. MvH BMW 4-ever | |
Seth |
Jag har nyligen köpt en 535:a och kan absolut inte tänka mig något med mindre kräm i. Visst dricker den, typ 2l så som jag kör om inte mer ibland. |
|
Hade satsat på 525iA 24V och helst med VANOS. Om du tänkt dig 12V så hade jag valt 535iA. men tänk på att en 525iA med VANOS lär dricka ungefär hälften av vad en 535iA utan gör.... lycka till! /Kalle |
|
|
525'a Solklart, effekt men snål. Pålitlig och härlig bil! |
|
|
Testa en 530 ia med V8!!! Har testat både 525 24v och 535 12v, men ingen slår 530:n. Du måste givetvis bilda dig en egen uppfattning, men testa en sån, det är mitt råd! /Kidde Åtta burkar är fler än fyra... |
|
|
Automat, ja då vill du inte ha en 525 oavsett hur många ventiler den har ;-) 535ia med M30-sexan drar enligt BMWs uppgifter: stad 1,45 landsväg 0,94 blandat 1,22 Min erfarenhet på 10000mil är runt 1.2l/mil med kliman på för jämnan, (1,1 utan). Det är en mycket trevlig och felfri bil, men jag skulle nog som Kidde, titta på en V8, om jag var spekulant idag. |
|
| Vill du ha en bil med lite kräm i, satsa på 535. 530 V8 kan kännas lite klen ibland. En annan fördel med 535 är att de brukar vara mer välutrustade. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.