|
|
|
|---|---|
|
Har varit och kollat på en alpina b5. Tyvär saknas serviceboken, nån som känner igen denna bil eller föregånde ägare och vet om de blivit servad osv Länk Fullgas | |
|
Jag hade nog om jag var ute efter en sån "udda" bil, siktat på en som hade servicebok och så lite frågetecken som möjligt. Både för min egen skull för att slippa obehagliga överraskningar, och dessutom för andrahandsvärdets skull. Blir i sin tur svårt att bli av med den sen. |
|
|
Det va vell den b5an som såldes på någon av auktionsfirmorna, krockad höger fram då vill jag minnas. Inget super illa men kika så det ser vettigt ut bara (om detta nu är samma bil) Gällande serviceboken hade jag försökt få tag i föregående ägare o se om han har den kvar |
|
| Jo sett krockskadan, var ju inget allvarligt så de känns inte som ett bekymmer. Fanns inga lackskillnader eller dyligt | |
|
Ne precis ingen större skada, men du vet hur folk är, tänker mest den dagen du ska sälja. saknas sboken till den blir det ju inte lättare heller. Får du inte med org fälgar till den? Men får du den billigt kan det ju va lönt. Jag hade nog inte velat betala mer än 150-170k utan sbok utan org hjul och krocken är ju inget positivt heller. Finns ju ett par par på blocket nu med. Tex: Länk Även en facelift på kvd men en del fix på den |
|
|
Läs detta. Länk Själv tycker jag en krockskada där hjulen flyttat på sig är ganska kraftig. ------- //Lövet |
|
| Häggs brukar ha bilder från hur den såg ut innan rep . | |
| Jag hade sparat mig tills ett bättre objekt.. En sådan bil skall man inte chansa med! Otroligt viktigt att den blivit behandlad väl. | |
| Förövrigt en underbar kärra som går hur fint som helst. En äkta gubbräcer som man får höra.. Bror min köpte en S5 B8 -07 och kompisarna/kollegor på jobbet började surra om att jag låg i lä och att jag måste "byta upp mig", har fortfarande inte förstått vad de surrar om ;) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.