AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

X-Serien
4.530

Nya BMW X4 sedd

Såg nya BMW X4 på jobbet idag...

Riktigt snygg bil om jag får säg det själv.

Lagom i utvändig storlek, fina linjer och modern design överlag.

Inget vidare baksäte men det var knappast väntat =)
Värdelös tråd utan bilder.
Bj
2.163
Bjerser
BMW 435d xDrive F36
Mercedes GLK220 CDI 4M
Mini Cooper F55
Där står en hel rad med X4 precis längs med staketet inne i Halmstad hamn så den blir förmodligen en vanlig syn snart, men jag vet inte vad jag skall tycka om den å andra sidan gillar jag inte riktigt BMW X6 heller. Ingen av dem ser illa ut men jag tycker det blir en brist på harmoni i linjerna när man kombinerar en coupé och en stadsjeeps linjer, X3 och X5 med en ryggsäck och rakare linjer ser bättre ut i mina ögon.

Om jag kör förbi hamnen igen och bilarna står kvar kan jag alltid ta en bild på dem.

//Bjersér
Visa användare
360
tompathepilot
BMW 335i Touring M-sport -09
Ford Fiesta 1.0 Ecoboost -15
Var inne på Bendt och kikade på en svart X4 3.0d med M-paket. Gillade den skarpt för att vara en SUV. Trodde först det var en X6. Såg fin ut, extremt lik X3 förutom bakändan som var av Combi-Coupe. Trots detta helt klart godkänt bagage. Ett hett alternativ med lite sportigare uttryck än X3.
Gu
204
Gusvigilante
Audi A6 Avant quattro -16
BMW 320 xdrive M-sport
Någon som vet om bilia group Göteborg fått in nån?
Det har dem. Hörde en säljare där snacka med en kund när jag skulle hämta min nya antenn. Tror den finns längs in vid leveranshallen övertäckt.

Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92.
@Gusvigilante

Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92.
nu börjar det komma ut lite annonser också på X4-an Länk ser väl ut så där tycker jag, gillar inte fälgarna på den bilen, men den är säkert läckrare live.

/Anders
Th
361
Thomas M
MB GLE 350de Coupe -21
BMW i3 94Ah REX -17
VW CrossCaddy 4M -14
MB Sprinter 311cdi 4x4 -05
Multicar M26 4x4 -96
Blev så nyfiken efter att ha läst om den här så var inne på Bilia i Gbg idag och tittade på en svart X4 med M-paket. Förstår ju tanken att man väljer en sådan istället för att hamna i facket "speciella människor kör X6" som ju redan beskrivits så tragikomiskt här på forumet.
Hade däremot själv valt X6 just för dragkapacitet på upp till 3,5ton samtidigt som den ser ut som en arg köttbulle. X4 är väldigt mkt pengar för (i mina ögon) för lite egenskaper.
Lite samma som Evoquen jag hade som lånebil för några veckor sedan. Verkligen speciell med samma känsla som Jaguar (XF som jag hade tidigare omgång) men i verkligheten bilen för den som inte har plats för en RRS men samma plånbok.

Bilen som däremot verkligen fick mig att falla var en 4-serie GranCoupe! Oj oj oj, fast då kanske jag ska byta forumavdelning nu...

Mvh Thomas
Th
361
Thomas M
MB GLE 350de Coupe -21
BMW i3 94Ah REX -17
VW CrossCaddy 4M -14
MB Sprinter 311cdi 4x4 -05
Multicar M26 4x4 -96
Blev så nyfiken efter att ha läst om den här så var inne på Bilia i Gbg idag och tittade på en svart X4 med M-paket. Förstår ju tanken att man väljer en sådan istället för att hamna i facket "speciella människor kör X6" som ju redan beskrivits så tragikomiskt här på forumet.
Hade däremot själv valt X6 just för dragkapacitet på upp till 3,5ton samtidigt som den ser ut som en arg köttbulle. X4 är väldigt mkt pengar för (i mina ögon) för lite egenskaper.
Lite samma som Evoquen jag hade som lånebil för några veckor sedan. Verkligen speciell med samma känsla som Jaguar (XF som jag hade tidigare omgång) men i verkligheten bilen för den som inte har plats för en RRS men samma plånbok.

Bilen som däremot verkligen fick mig att falla var en 4-serie GranCoupe! Oj oj oj, fast då kanske jag ska byta forumavdelning nu...

Mvh Thomas
Gu
204
Gusvigilante
BMW 320 xdrive M-sport
Jag har oxå varit på väg att åka till bilia i Gbg för att kolla på X4 men såg annonsen i GP om 4-serie gran coupé. Å nu skulle jag nog snarare åka dit pga den, men som sagt nu är vi kanske på fel forumavdelning. :)
Gu
204
Gusvigilante
BMW 320 xdrive M-sport
Såg den på bilia idag och den såg riktigt fin ut! Väldigt positivt överraskad!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.