|
|
|
|---|---|
|
Hej! Kan inte mycket om bilar, så behöver all hjälp jag kan få, tittat lite på bmw 523,525.. Har en budget på 60-120kkr, blir runt 1000mil per år, helst automat, 4 personer bekvämt och barnvagn. vilken är billigast i drift? skatt,försäkring,service,nya däck osv? vid vilket miltal är det störst service? har tänkt mig från 05 och uppåt, helst långt till stor service eller nyss gjord? mvh okunnig. :) | |
|
Rekommendera 525da eller 530da. Lättare att hitta en rikligt utrustad 530da än en 525da. Glöm inte elbaklucka om du ha lite finess med barnvagn in o ut :) Och komfortabelt är ett måste på 5 serien :) |
|
| Menade givetvis komfortstolar | |
|
Kanske min gamla?? Nyservad och nybesiktigad. Vi fick byta eftersom vi fick tillökning i familjen. Med 2 barn så var denna perfekt med DVD för ungarna bak. Tycker han begär lite väl mycket och den har legat ute i 2 månader nu så där finns nog prutmån. Länk! |
|
|
Kör du bara 1000 mil om året är en bensinare att föredra. Kolla på 530i - av dem finns det rätt många och det är en väldigt trevlig motor. ---- BMW CS/SC #6212 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.