|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Köpte på mig en 525 TDS 95a rätt nyligen. Va bytt på seriös bmw firma till mekpump, ny koppling, och nya bakvagnsbussningar, dom 3 kända sjukorna va fixade så kändes bra. Bilen ska vara en riktig bruksbil så brydde mig inte om rost m.m, Men åkte på byta hela bromssystemet runt om. Den har 3 tum, och är påställd fullt på pumpen, går som ett troll. Kan stå en månad bara vri om nyckeln hoppar igång på 1 sekund oavsett väder. Har sett det läcker något under bilen, kolsvart sörja, och blött på förarsidan i motorrummet. Har avfettat och tvättat motorrummet noggrant för kunna hitta vart det läcker idag, och verkar som en slang från oljekylet läcker vid ordentlig belastning, och sen läcker det diesel från pumpen i bakkant, sitter 4 typ insex ser det ut som, inte lätt och komma åt där. Det va i höstas den va inne på en firma som bytte och satte dit detta, frågan är om det vibrerat loss lite eller hur det går täta på bästa sätt? Har inte känt på skruvarna än, då det är typ omöjligt komma åt. Någon som är duktig på tds och vill hjälpa mig? Mvh Kim | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.