|
|
|
|---|---|
![]() 2.226 530d G31
Alpina B10 4.0. Enda tillverkade med 6vxl :) 325 E30 Cab-93a 750i-96 750i-90 Sv.såld 6200mil. |
Läs: Länk sjukt |
| Onekligen och nu har polisens operation i Stockholms hamnar flyttat till Skåne, så nu är det enkelt att plocka ut stöldgods via Stockholm igen... | |
|
Är det bara jag som reagerat på att det åker runt sjukt många polsk, lettiska, rumänska, mfl. registrerade bilar på vägarna numera? Det finns dessutom ALDRIG en kvinna eller barn i dessa bilar så någon semester är det ju knappast Är dem här och jobbar eller? Nu kanske det lät som jag har förutfattade meningar och det kanske jag har men jag tycker antalet har ökat dramatisk på sistone. Jag kan iaf inte låta bli att tänka undrar vad den skåpbilen innehåller eller är det bara jag? |
|
| Så länge vi daltar med organiserade tiggare och anlitar skum arbetskraft lär de ju ej minska på vägarna iaf.. | |
|
M34ever Har tänkt exakt samma som dig, och gör det typ varje gång jag kör motorväg (i mitt fall E6). Enorma mängder! |
|
|
Johnnymannen Precis åkte till Danmark via e6an onsdag förmiddag före veckan från GBG över Malmö och seriöst var och varannan skåpbil vart Polsk reggad. Utöver alla dessa skumma skåpbilar noterade jag ett betydande antal med annan "liknande" ursprung av gamla sletna äckliga dieselbilar med 2-3 "fula" gubbar i samtliga? |
|
|
Länk ------- //Lövet |
|
| Den här ingav ju förtroende :D Länk | |
Ro 553 Alpina b7-86
Mini Cooper -19 Saab 9000 Talladega-90 Camaro -77 Saab 9000 Mellberg Ford Mondeo -14 |
Japmax: Dom är nog läkare, erbjuder renovering av kunden. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.