|
|
|
|---|---|
|
Har lämnat in min bil för reparation på Mechanum i göteborg efter en viltolycka. Fick samtal av verkstaden idag och någon har under natten tagit sig in på deras område, slagit sönder bakrutan för att rensa bilen och lyft upp den och stulit fälgarna. Blir så jävla trött och ledsen på att folk inte kan hålla fingrarna i styr. Om någon skulle få syn på dessa så mottages tips tacksamt. Jag vet att det är i princip omöjligt att få tag på buset men man kan ju i alla fall försöka. Jag har haft bilen 1 månad så jag har inte så mycket info om hjulen förutom att det sitter relativt nya michelindäck på dem och att en fälg har trottoarskrap på ena ekern. Länk I övrigt är jag väldigt nöjd med det fina bemötandet och bra service från Mechanum. Dem har varit kanonbra än så länge. | |
|
Det är Mechanum som har ansvaret för bilen när du lämnar in den. SÄG ATT DOM SKALL ERSÄTTA. Hatar verkstäder som inte tar åt sig ansvaret. Så som du lämna in bilen skall du ha tbks bilen, enklaren så är det inte. |
|
|
Som jag skrev är jag väldigt nöjd med hur mechanum hanterat ärendet. Jag har inget att anmärka på där. Jag tycker dock det är fördjävligt när folk stjäl och går man in på en verkstadsparkering och stjäl av folk, som förmodligen redan har det jobbigt som det är, så sjunker man i mitt tycke jävligt lågt.. |
|
| frågan är då: får du nya grejer av mechanum eller ej.. ? | |
|
Helt rätt, fick du något av dom som ersättning? Förlåt mig men annars har du lurat dig |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.