|
|
|
|---|---|
| tja jag e väldigt nyfiken på bmw x3...har ni nån fakta eller bild så skicka in det....tveka inte vet ni nåt så säg.....bmw bmw bmw bmw | |
|
Vad jag känner till så kommer BMW X3 att till en början tillverkas i Graz, Österrike med början nästa år (legotillverkning av Steyr Daimler Puch). En ny fabrik byggs i Lepzig, Tyskland. Denna fabrik skall vara klar år 2005 och då klara att tillverka drygt 600 BMW's per dag (bland annat X3). X3 kommer vara i samma storleksklass som t ex Honda CR-V. Gissningsvis kommer priset för en ny X3 bli ca 25.000 kr högre än dagens pris för en 3-serie E46 touring med motsvarande motoreffekt. Som exempel så får man nog räkna med att punga ut ca 365.000 kr för en fabriksny X3 3.0 diesel i standardutförande. roadZter |
|
|
Finns nu bilder på xActivity, en konceptbil som troligen ligger ganska nära X3. Den ser fin ut, förrutom taket som ger en fadd hågkomst om Baur - ööörrk. Länk |
|
|
xActivity var helball, men baklyktorna har de snott från Lancia! Har en känsla av att den modellen kommer att bli en stor succé när den kommer! ///M vh Kalle H, BMW CS(syd)#5120 ______________________________ Länk |
|
|
I storsätt samma bilder som MDcruiser hittade men det finns en bild till, bakifrån som visar en ny concept på hur xActivity är en cab egentligen... Länk En liten kul grej. Kolla på reklamrutan längst ner. Verkar som om den ryska polisen kör volvo... _________ More power! Vill ha kompressor jag med! Länk |
|
|
Första gången jag ser ett verk av Chris Bangle som vid första anblicken ser bra ut! Å andra sidan har han ju haft den redan etablerade X5 att utgå från. *vill ha!* roadZter |
|
|
I profil såg den ut som vilken japan som helst, var finns det lilla extra? önskar köpa sido M kjolar till E30 83-87 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.