|
|
|
|---|---|
| Hej har en 745 som ej verkar få gnista längre är någon av reläena till tändsystemet? | |
|
Lite mer kollat får varken gnista eller bensin kollat alla säkringar prövat andra relän. Tatt ur givare på lådan o rengjort. testat andra spolar men ingen liv än |
|
| Mest troligast vevaxelsensorn. Är den paj slår den ut gnista och sopa | |
|
se länk (testa tjuvkoppla *enkelt*) inlägg nr 2 Länk lycka till! |
|
| Ok tackar för tipset de kan man ju pröva dock sitter inte dem relä på samma ställe i min bil så vet inte vilka de är dessvärre någon som vet det | |
| De var givarna på lådan hade 2 andra så nu går den igen | |
| Kanon kul att det löste sig! | |
| Skönt! | |
| Frågan om givarna var nå dåliga ändå de var ju dock beggade bilen går men kan helt plötsligt rycka till o mätarna hoppar precis som att signalen till tändning försvann eller liknande? | |
|
Någon med liknande erfarenhet? får knappt köra nåt me den alltid nåt sånt där irriterande fel |
|
|
Länk de är ju dessa ja tänker på är ju 2 st var ganska dyra i sverige nästan 2000 kr styck. Men hur vet man att dessa är äkta bosch. Sen vet jag inte om detta är felet heller men ligger nära till hands |
|
| Någon som har nåt att säga senast ja skulle flytta den så startade den inte alls igen precis som förut | |
|
Hej, Jag har 2st beg. givare om det kan vara av intresse? Har även en orginallåda med konverter. //Bengt |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.