AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.381

Köpråd 530d.

vi
9
vildn
525 tds -97
Hej killar/tjejer. Jag går i tankarna att köpa en 530. Jag har hittat en på en lokal bilaffär. Känner bara att jag vill ha lite feedback och tankar kring detta exemplar. Det är som sagt en 530d i M sport utförande. bilen är importerad själv av ägaren, som också har köpt bilen i tyskland. Den har gått 21300 mil~.
Helhetsintrycket av bilen är fenomenalt! Inte en repa, skrap märke, buckla rost eller dylikt. Nya sommar däck vare visst med. Utr väg: head up, panorama, dvd, osv osv. En liten grej som bekymrade mig var en KCR-box installation. Men killen som har haft bilen som pendlar kärra och inte som röljus räcer. Priset på kalaset ligger på 135.000 kr. Tankar funderingar uppskattas. Länk till annonsen nedan.

Länk

Tacksam för svar, Carl!
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
Denna har även logic 7, baksätesvärme utöver det den du länkade + lägre mil och sv såld!!

Länk

Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
Dock ingen m pak såg ja nu
vi
9
vildn
525 tds -97
Ja jag har kollat lite på den med, men som sagt inget m paket.
Re
647
Residence
M5 E39 Imolarot
M5 E39 Carbonblack
Tycker att den importerade borde stå lägre i pris med tanke på att den är just IMPORT , kolla att glödstyrenhet o glödstift är bytta vid de milen, samt att den kommer upp i rätt arbetstemp (termostater)och att bakrutevärmare o torkare fungerar samt radio fungerar ( om inte då möjligtvis kabelbrott)
vi
9
vildn
525 tds -97
Ja det är precis det jag känner med. Ska kolla lite till veckan vad dom är villiga att göra med priset. Jag har provkört bilen en längre sträcka och den gick upp till normal temp då, så det är check. glödstifts historian ska jag kolla upp nu när du säger det. radion funkade, men däremot så var det något vingel med bakluckan, "öppna", både stora och lilla, men det ska dom åtgärda till veckan. tid hos bmw.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.