|
|
|
|---|---|
|
Hej! Vad har ni för åsikter om denna annons? Länk Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. | |
|
Vinterdäck? Dom 2 sista bilderna är samma :-) Annars tycker jag annonsen är helt okej. Står de man behöver veta för att ev bli intresserad. Man får bra överblick hur bilen ser ut. Undrar man något mer är de ju inte så svårt att lyfta telefonen eller skriva ett mail :-) Jag är i försej inte så kräsen att minsta lilla grej ska stå med i annonsen.. |
|
|
Japp, vinterdäcken ja. Har inte bestämt hur jag skall göra med dem. Köpt en z4 coupe som saknar vinterdäck och tänkte kanske använda dessa. Oklart om de passar dock. De två bilderna blev det lite tjall med och jag pallar inte betala 40 pix för att ta bort en :) Dåså, då har annonsen iaf inte några direkt svagheter i varje fall :) |
|
|
I helhet en bra annons. Vissa är ju sjukt seriösa när det gäller servicebok, nästan så att de hellre vill se den än bilen. Så för att slippa onödiga mail/tele så brukar de hjälpa att skriva lite mer, tex om den varit servad på auktoriserad, när senaste va osv. Jag personligen hade tagit bort den meningen med trimmet, man utgår från att den är original. Detta är nog bara jag men stör mig på att man inte ställer ratten rakt när man tar bilder på inredningen, speciellt när man har så snygg kombo |
|
|
Tack! Jag glömde påpeka serviceboken och var jag har servat på senaste tiden (mechanum Mölndal). Sen har du helt rätt när det gäller ratten. Sjukt slappt av mig och jag stör mig själv på sånt men jag hade lite bråttom när jag tog bilderna. Dåligt. Utgår verkligen folk från att det är otrimmat? Jag är verkligen inte helt säker här. Nån mer som har en åsikt? Jag har oxå valt bort att lägga ut telefonnummer. Frågan är ju om jag tappar spekulanter på detta. |
|
| Superfin bil. Inga större konstigheter med annonsen mer än vad som påpekats. Jag hade nog utgått från att den var otrimmad, däremot hade det gjort tröskeln aningens lägre om info gällande servicen fanns med. Tror inte du tappar någon seriös spekulant genom att inte ha telefonnumret, tycker mig ha märkt att fler och fler vill ha en första kontakt via mail. | |
|
Tackar! Ja den är verkligen fin, som man hoppas framtida köpare kommer uppskatta! Okej, så trim-texten får helt enkelt tas bort. Service-information skall läggas till. Nya bilder skall också till. Men vad skall jag skriva kring servicen? Vem som utfört senaste servicen? En bild från serviceboken med de senaste servicarna? Bilen har blivit servad enligt bilens önskemål. |
|
|
Nu har jag lagt ut den på Powerbörsen också. Länk Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Uppdaterade bilder nu med rak ratt. Länk Blev bra mycket bättre! Åker för närvarande Alpinvit 320dM Coupé e92. |
|
|
Varför vill du ha mejl om vinterdäcken? Det måste ju vara bättre att skriva detaljer om detta direkt i annonsen. ------- //Lövet |
|
| Jag fick inte skriva för blocket att dessa fick köpas till separat... | |
|
Mycket märkligt ------- //Lövet |
|
| Japp. Skall försöka väva in det lite snyggt på något annat sätt framöver. | |
|
Det finns ungefär 10.000 annonser ute med info om att fälgar tillkommer. Nån på Blocket hade otur när de tänkte... ------- //Lövet |
|
| Jag skall försöka ändra annonsen imorgon igen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.