|
|
|
|---|---|
|
Någon som nyligen beställt svarta njurar till E90 pre LCI och kan rekommendera någon säljare? Finns ju en uppsjö (mystiskt ord det där..) på ebay.de men man vet ju inte alls hur kvalitén är från de olika säljarna | |
| Med tanke på passform osv rekommenderar jag att köpa original i vilket fall. Kostar lite mer, men värt enligt mig. Original svarta BMW performance är riktigt fina. Bör ju gå att hitta till ok pris i Tyskland. | |
|
salesafter.eu finns mycket godis, snabba leveranser också :) varning för att du antagligen kommer beställa mer än vad du först tänkt om du går in på sidan :) |
|
| Länk finns också, BMW original är de snyggaste enligt mig men inköpsställen finns det ju ett flertal :) | |
| CRF_Niklas; Sales after var ett fint tips. Där har jag ju köpt (alldeles för mycket) prylar tidigare genom åren =) | |
| Jag vill bara säga att jag beställde ett par svarta njurar till min e91 LCI på ebay från UK. Passform var perfekt, även priset! Kollade säljaren och tyvärr hade inte han några pre-LCI njurar i lager. | |
| Plastidippa! En flaska kostar typ 170 på mekonomen(Beställningsvara) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.