|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, Min bmw e39 touring -03 har stått ute en längre tid under vintern och batteriet var nu urladdat, så jag laddade upp batteriet och startade bilen och till min förvåning så stod höger blinkers och blinkade hela tiden och gick inte att stänga av (Blinkade även höger i mittenläget) men vänster i nedersta läget. Vad tror ni de kan vara för problem? Har sökt men inte hittat något vidare svar på mitt problem. Har varit ute och kört en bra runda utan större lycka! Tack på förhand Mvh Adam. | |
|
Hej, Bortsett från allt annat som kan komma ur form under ett längre stillestånd är ditt urladdade batteri en potentiell källa till många underligheter. Att ladda ett (länge?) tomt batteri ger dig inte ett nytt tillbaka. Och bilens elektronik gillar definitivt inte ett darrigt batteri. Du kan nog betrakta det som förbrukat och istället satsa på ett nytt, även om det inte med säkerhet löser just det aktuella problemet. /Lennart |
|
| Ska prova med ett nytt batteri, återkommer om det inte löst sig. | |
| Bytte LCM:en (Ljusboxen) så löste sig problemet. | |
|
Tack för återkopplingen! Så blev det lite dyrare. Men skönt att det löste sig, åtminstone. /Lennart |
|
|
Fick samma fel efter att jag varit inne på macken?? prövade stänga av den utan hjälp men sen efter att ha varit inne på affären och körde hem vekar det fungera? Avd: Va faan?? |
|
|
Hittade en i tyskland för en 800kr så + batteri så 1800:- rätt billigt ändå =) Jag märkte att det hade börjat ärga och rosta mellan lödningarna på kretskortet till ljusrena så problemet var förmodligen där. |
|
| Programmerade du om den själv? (modulen) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.