|
|
|
|---|---|
|
Är inne på e 520d men såg en 320d med F30-kaross i närheten av där jag bor. Finns inte så många och denna modell är enda alternativ till 520 (vet att det är helt olika bilar men jag gillar båda och är kluven..). Vad tror ni om denna? Länk Vad är rimlig prutmån skulle ni gissa (jag är värdelös på att handla bil)? KOmmer denna att falla mycket dom kommande två åren tror ni (ångest)? | |
| Alla bilar sjunker i värde och just Carlqvist är inte direkt känd för att ha de billigaste bilarna. Gissar att du kanske kan pruta ned till 245-250, inte mycket mer. Eftersom du verkar vara orolig för 2:a handsvärdet skulle jag (om jag vore dig) sikta in mig på en F31 kombi istället. | |
|
Okey, Verkar bilen vara vettig annars? (förutom att den kanske är lite dyr hos just denna handlaren) blir klädseln skitig vid normalbruk tror ni? |
|
|
Klädseln blir skitig men det går att hålla ordning på med rätt grejer. Länk ------- //Lövet |
|
|
Hej, Denna har rullat lite längre och det kanske är ett "måste" för dig att den har automat, men det ger dig i alla fall en bra jämförelse i pris. Länk |
|
|
Den senare har även sportstolar, som är ett krav enligt mig. Prova både stdstolen och sportstolar innan du bestämmer dig. |
|
|
jag tycker personligen att en BMW utan mer utr än comfort är sisådär, tror inte heller att det rätt färg på interiören om du tänker på andrahandsvärdet. Letar själv efter en bil förvisso en E91 av senare årsmodell, jag är väl den typiske köparen som gärna vill ha mörk inredning, sportstolar diesel automat, dragrok och ergonomisk ratt. Skadar ju inte köpa en bil med dragkrok det kan göra underverk vid försäljning, sen är det en elektrisk infällbar dragkrok då syns inte den. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.