|
|
|
|---|---|
|
Något för entusiasten Länk /Anders | |
| Krallig! Fälgarna såg rätt tama ut dock, även om de var rejäla.. | |
|
Den är officiell nu: Länk Känns helrätt att den kommit under 4 sekunder nu. |
|
| Vill ha. | |
|
Gör en Touring! |
|
| En Touring med X-drive, så den kommer ner i Mercas 3.6 sek.. | |
|
Lite trist med färgen bara, varför inte gjort den Imolaröd :-) En Imolaröd Touring hade ju varit läckert! Nån som skall boka? :-) /Anders |
|
|
Det hade varit något. Tråkigt att de vanliga "individual" färgerna alltid är så tråkiga. En X5 i Imolaröd att hade jag lätt tagit om du vet varit möjligt istället för de två färgerna som erbjuda som ändå är snarlika andra färger som finns. |
|
|
Man kanske kan beställa den i Imolaröd som Individual :-) men antar det inte funkar på just denna jubileumsmodell. /Anders |
|
| GRYM! Undrar om de har ändrat mkt under huven eller bara omprogrammering.. | |
|
Med Känsla: Kanske inte den här, men en helt individual order känns lite overkill för lite färg. Någon som har koll på vad det kostar idag? Dvs välja en helt egen färg? EDIT: Verkar kosta 5 000 dollar i USA. Någonstans runt 50 000 i Sverige? |
|
|
Jag frågade till morsans F20 nyligen, 40-45k sa de på BMW.. Hon önskade just en metallicröd färg, lik den Clio Rouge hon hade på 90-talet - Det blev en Liquid Blue istället :) |
|
| (En annan säljare sa att det ej ens går att få Individual till F20, vilket iofs styrks av hemsidan) | |
|
Intressant det här med individualfärgerna för jag såg igår att det ramlat in lite bilar med Imolaröd igen. En 335i i och en F10 530d X-drive. Vore kul att se en databild på hur en X5 Imolaröd ser ut :-) /Anders |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.