|
|
|
|---|---|
|
Hej! Någon som har koll på denna Länk ? Värt att köpa? Eller vad tror ni? | |
| Det här känns väl lite sådär? Länk | |
|
Hej det är min bil ni diskuterar och det med så många ägare är att den som importerade den satte över den på sin förälder sen sålde den till sin kompis som satte över den på sin förälder sen över på bilfirman som jag köpte den av o sen satte över den på mig sen över på min far. Den är i väldigt fint skick och allt fungerar som det ska. Ring gärna mig på 0730651965. Med vänlig hälsning, |
|
|
Sämre historik får man leta efter i mina ögon, först Slovenien (?) sen en vända till Belgien innan Sverige. Och inte ett miltal registrerat på dessa 5 år. Sen 7 ägare mellan 2012-2014. Jag säger inte att din historia om ägare inte stämmer men den dagen man skall sälja bilen kommer man få problem..... |
|
| Cool bil. Lägg undan 75.000 kr för oväntade utgifter (koppling?, ...), och se om kalkylen håller. | |
|
M5krille, jag gillar stuket och färgen på bilen. Synd att dina bilder är lite halvtaskiga. Jag tror på att ta nya bilder. Lycka till med försäljningen. |
|
| Den avreggades i Slovenien 2009, sen reggas den på belgiska papper i Sverige 2012. Great. Finns det nån info om vad som hänt under dessa 3 år? | |
| Lägg till 50.000 kr så får du köpa min bil :-) | |
| Jag har ingen aning om vad Jägerloo har för bil, men spontant verkar det ett bättre köp... Bara min magkänsla. | |
|
Denna är det: Länk Fin historik, 2 ägare i tyskland och jag är andra ägaren i Sverige, importerad av Fredrik Wennerholm som har importbil.se fullstämplad servicebok. Jag känner helt ärligt att jag inte har råd att har kvar den då jag har en fru att underhålla ;-) en dotter och två andra bilar som börjar bli lite till åren. Ditecbehandlad av förra ägaren förra året och även ditecbehandlad av mig i år. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.