AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
3.420

Billarm montering Växjö

Någon som vet något företag i närheten av Växjö som monterar/säljer billarm. Jag har försökt med en massa olika företag, men de vill inte installera alternativt säger sig inte ha kunskap om det.

Jag har provat Autoexperten kopplade verkstäder, Ljudstudion, Mekonomen och Bilinredning i Växjö (jag har dock inte fått svar från dom ännu).

Någon som har några tips vart man kan vända sig? Några mil från Växjö är helt ok.
08
953
08976
535dX Touring -16
750i -06
Jeep Grand Cherokee -14
Defa återförsäljare enligt deras hemsida:
MECA
Mekonomen
AD Bildelar
Laitis
BDS

Annars kanske Effect bildelar kan hjälpa dig..
Tack, jag kollar med dom du listade, hoppas på ett napp.

Är inte jättesugen på att betala från 17.000 kr. som är prisförslaget från BMW.
Ma
3.050
Masten
Z3 2.8 American Edition -99
MX-30 Sky -22
Touran 1.4 TSI R-Line DSG -18
Min pappa betalade nyligen runt 5000-6000 kr för installation av Defa DVS90 i sin MB. Installationen gjordes av en firma i Tomelilla.

/Masten
Cl
217
Cliff Barnes
320d Touring -10
Mobilmontage i Karlskrona, Kalmar Bilstereo i Kalmar.

Båda säljer Defa DVS90 och Cargard.
Visa användare
625
Sjoling
BMW 330CI M-TECH II
Jag har fått offert på 5000kr hos BRL i Thn. Är ju inte nära dig men det är vad man kan förvänta sig i pris.
Björn Magnusson på BM Tech monterade mitt Defa DVS90 för totalt 3500:- inkl larmet.
Nu känner jag Björn så jag fick såklart ett bra pris men ring och snacka med honom, hälsa från mig.
Länk

///Micke
Tack för alla svar.

Jag provade MECA anslutna verkstäder och Effect bildelar men de sa nej. Dock så återkom Bilinredning i Växjö och sa att dom kunde göra det, så nu väntar jag bara på prisförslag därifrån.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.