|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har erfarenhet från ELP, Enviromental Liquid Process. Sägs skapa en mer fullständig förbränning av motorns bränsle. Ökar effekten, renare avgaser och minskad förbrukning. Oberoende laboratorietester säger; ökad effekt med upp till 12%. De säger själva att det tillför motorn en "turboeffekt". Kostar runt 3-4´ Någon som provat? | |
| ..och hur är det tänkta att fungera då?? | |
|
Jag kom över en broschyr+lite ifo.material på jobbet som handlar om EPL. Verkar riktigt lovande. Tyvärr glömde jag ta hem informationen, men om någon är intresserad, berättar jag gärna mer på måndag. |
|
|
Låter som något som valsade runt på 80 och 90 talet. ena gången var det blyklumpar i tanken(under annat fint namn) nästa gång något extra filter man skulle montera in. Forska lite mer är nog bra:) Asken |
|
|
Har ändå en känsla av att detta kan vara mer seriöst menat än vad "blyklumparna" (Motaloy?) var på sin tid. Här finns forskning bakom+att systemet börjar få fäste bland den tunga trafiken. Men som sagt jag återkommer i frågan. |
|
|
Copy: Hur går det? www.malte-racing.com |
|
|
Hallååååå, var är du -mer infooo nuuuu.... Varför kan du sån't, det har du aldrig pratat om... Kommer infon via uppdrag? Vill oxå ha kompressor..... |
|
|
Geniet gjorde en ny tråd kolla den.... Där står telnummer... Vill oxå ha kompressor..... |
|
| Självklart gjorde jag en ny tråd, vad skulle jag annars gjort :D | |
|
Fortsatt i samma tråd så man slipper två trådar om exakt samma sak. /Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.