AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
1.416

Nürburgring 20-22/9

Sida 2 av 2
Grattis Micke! Om jag minns rätt så ville du komma under 10 min. 9.23 BTG blir väl en sisådär 9.50-10.00 i "riktig" tid så du lyckades med ditt mål!

När får man se filmen då? =)

Jens
Mi
542
Micke R
328i -98
Tack!
Faktum är att målet var BTG Sub.10. (Så jag är mycket nöjd.)

Du bor ju i rätt stad så det skall väl inte vara omöjligt med en filmvisning. =)
Det är filmat lite utifrån också, ganska underhållande! (Jag gillar speciellt när en viss bil kommer och medvetet bromsar en aningen för sent, för kameran, i Planzgarten så att det skriker i däcken innan svackan! ;-)

Mvh / Micke R
Då slog du målet med hästlängder! Det lönar sig alltså med ändlösa timmar framför GPL och banstudie-böcker =)

Låter som om det är värt en filmvisning enbart för den effekfulla inbromsningens skull! Får man fråga vad du gjort med bilen förutom Koni-dämparna? Har du t ex originalbromsar på?

Jens
Mi
542
Micke R
328i -98
Jepp, pluggandet gav verkligen jättemycket!

Det enda som är "fixat" förutom dämpare/fjädrar är att jag har slitsat orig.-skivorna och satt på gröna EBC-belägg. Bromsprestandan blir väl inte bättre av det men får förhoppningsvis större uthållighet...?
De slog sig i alla fall inte på Ringen. (Men gjorde det på Gelleråsen, vilket kanske inte är så konstigt.)

Mvh /Micke R
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.