|
|
|
|---|---|
|
hej , jag har en 520 touring 2009 med comfort skinninredning , fråga : vad ska man använda för rengöring av instrumentpanel & dörrsidor , förmodar att det inte är skinn , eller ???? , ser ju iof. så ut men.. undrar även vad man ska använda till aluramen runt växelföraren . mvh hW | |
| Fuktig microfiberduk funkar väl alldeles utmärkt på all invändig smuts? I alla fall sådan smuts som jag haft i mina bilar. | |
|
Precis som AlexanderK skriver duger en fuktad mf-duk till mycket, däremot får du aldrig bort ingrodd smuts med den kombinationen. Interior Clean från pingens.se kör jag med, gärna i kombination med fläcksuddare/mirakelsvamp och mf-duk. /Masten |
|
| Nej det kanske är sant - men man har aldrig ingrodd smuts i en BMW! Särskilt inte i en Z3 2,8 och det vet du ju mycket väl! | |
|
Pingens interior clean, borste och mirakelsvamp är det bästa jag testat. Länk ------- //Lövet |
|
|
AlexanderK: En cabb blir alltid smutsig invändigt, det borde du också veta :) Framförallt läder och ruggad plast blir smutsigt oavsett hur noga man är med rena kläder och händer. /Masten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.