|
|
|
|---|---|
|
Hej, Planerar lackkonservera min nyligen inköpta beg 525:a och även få mindre repor fixade. Har talat med olika aktörer som Ditek och Sonax men vill veta om det finns erfarenheter av vem som är bäst i Malmö-trakten. //David | |
|
Kan varmt rekommendera Stefan på Mr Cap. Ligger nära Entré och Lundavägen. Fixar allt jobb du tar dit, snabbt och enkelt, med bra priser! |
|
| Annars är Vonne grymt duktiga - ligger visserligen i Vellinge söder om Malmö men de har gjort bra jobb med både X3an och Porschen. | |
| Tack för era svar! Har kollat med båda. MrCAP verkar vara billigast. Svårt att avgöra vem som verkligen är bäst. | |
|
Mr.Cap,Ditec mfl. Det som är A o O,det viktigaste är killen bakom maskinen (förarbetet) Länk |
|
|
Stämmer att det är personen bakom maskinen som är viktigast - och därför brukar det finnas en anledning till varför man oftast finner de bästa hos de större aktörerna. Tror du kommer bli nöjd med antingen Vonne eller MrCap. De jag varit lite missnöjd med är annars Ditec i Malmö (som tidigare haussats stort på forumet). Deras jobb stod inte direkt i relation till vad det kostade men jag hade kanske otur den gången? Vet att många andra är nöjda med dem. |
|
|
Hör av dig annars till mig,så hjälper jag dig Bor oxå i Skåneland:) GRATTIS till bilköpet |
|
|
Sonax har vad de kallar glaskeramiskt lackskydd vilket ger 5 års garanti. De putsar upp bilen en gång om under garantin och justerar om det finns behov. Låter som ett vettigt alternativ rent tekniskt, men vet inte hur duktiga de är som hantverkare. Någon som har erfarenhet? Alt är ju att vaxa en gång om året - frågan är bara om man vågar göra det själv som novis. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.