|
|
|
|---|---|
TOW GUNNER |
Är det någon som vet vad det är för fabrikat på orginalstereon BMW Bavaria som sitter i en E36. Vänligen Magnus |
|
Inte helt 100,men jag tror att Philips har levererat de flesta orginalstereos till de flesta BMW. Finns väl några undantag(Becker)men volymmodellerna kommer från philips. Henrik |
|
|
Blaupunkt. Varfor undra du ?? Tjopa billit ?? Nisse |
|
|
det är blaupunkt!!! det står på den oxå... ---------------------------- King of the road |
|
TOW GUNNER |
Nyfiken bara. Är det någon som har en orginal CD-spelare till salu? är nämligen ute efter en. Vänligen Magnus |
| Min pappa hade en 320 coupe -96 med original bavaria kassetstereo + tillhörande cd-växlare. Han plockade ur den och gav den till mig så den ligger i källaren och "möglar" just nu. Det är stereon + cd-växlaren+ originalhögtalarna. Varför han plockade ur den var för att han voltade med bilen och skulle använda den i nästa bil men pappa blev gubbe och införskaffade sig en volvo s70. | |
|
Ska kanske också tillägga att den är till salu om det är nån som är intresserad. |
|
|
Original frontmatad cd säljs på Länk www.malte-racing.com |
|
|
E30 ERIK : Vad skall du ha för stereon och växlarn? Säljer du växlaren löst? Hls xpoze. |
|
Deliq |
Bavaria Professional-modellerna är tillverkade av Becker. M V H // Deliq *** Var glad så länge du lever - sen är det försent *** |
|
i min E46 3-serie är det i allafall en ALPIN......... ///Kör så det ryker, men inte från motorn =0) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.