|
|
|
|---|---|
| Var köper man sommardäck billigast? 20". | |
|
dackonline.se camskill.co.uk ------- //Lövet |
|
| Tack! :) | |
| Pricerunner.se eller Länk | |
|
Kanske kolla på Länk också när du ändå håller på. För mig blev det däckonline, dock 19". Jag tyckte det var skönt att man kan beställa däcken direkt till en verkstad som de samarbetar med som sedan lägger om däcken. |
|
| Man kan ju alltid kolla med den lokala däckhandlaren med. Min handlare var endast 400 kr dyrare på en uppsättning PS3, monterat och klart, jämfört med däckonlines omonterade pris. | |
|
Kör alltid på däckonline även om jag sneglat någon gång på däck365, men alltid blivit däckonline till slut då de alltid blivit billigast till slut, och att man alltid kan få dom levererade direkt till verkstaden. Beställde nyligen nya däck till sambons bil. Leverans vecka 17. Däcken va tillverkade vecka 12. De kallar jag färska däck! |
|
|
"kolla med lokala däckhandlaren" - haha, april april :) Jag frågade vad de skulle ha för Nokian dubbfritt och fick svaret 4300. - För alla fyra? - Nej, per styck! Och det är billigt, egentligen ska det kosta 4700 enligt rekommenderat pris! (De kostade 1300 kr/st på dackonline, så 4300 -- hyfsat påslag) |
|
|
Håller med dig Lasse, ibland befinner sig däckshandlarna på en annan planet. MEN, vissa däckhandlare sidoimporterar också vilket gör att de kan hålla helt annan prisbild. Köpte exempelvis 4st Hakka Z nånting 225/50-17 hos Guson i Ekerö och då tog de 1500kr/st inklusive montering. Där hade jag tjänat max en hundring per däck att handla på internet och då är det inte värt det längre. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.