|
|
|
|---|---|
|
Tisdagsträffar i Löddeköpinge Sydsektionen är på plats 27 maj, 24 juni, 29 juli och 26 augusti. Syd sektionen är på plats på en av södra Sveriges största motorträffar! VikingaTider arrangerarar en motorträff där flera olika bilmärken ofta är representerade med klubbar som Jaguar-klubben och Miata-klubben. Motorcyklar, jänkare, europeiska bilar och flygplan har egna områden. Naturligtvis är det inte bara klubbar på plats utan det kommer många privatpersoner med specialbilar dit. Det säljs glass, läsk och korv, för den som önskar det. Kort sagt en stor familjevänlig motorträff för alla smaker! Vi kommer att ha en egen reserverad plats för Sydsektionen med flagga, bord och plats för medlemmarnas bilar. Om du vill stå på Sydsektionens område så anländ tidigt, ca 16.00 så kan du få plats hos oss. Först till kvarn gäller! När: Tisdagarna; 27/5, 24/6, 29/7 och 26/8 Var: Ådalsvägen 18, Löddeköpinge Hur: Kostnadsfritt inträde, ingen anmälan Information: VikingaTiders hemsida om motorträffen: Länk Välkomna önskar Syd sektionens styrelse | |
| Snart dags för årets första besök på Tisdagsträffarna i Löddeköpinge. Väderprognosen är lovande så ta med fikakorgen eller köp en korv eller sillmacka. Kolla in våra BMW och allt annat som finns att titta på. Rykten säger att det kan dyka upp en i3 och kanske något annat kul | |
![]() 2.682 M3 E46 - Phoenixgelb
X5 E53 - Granitsilver X5 E70 - Space Grey 325 E46 - Alpenweiss (03 optik). 318 E90 - Alpenweiss |
Jag dyker nog upp om jag hinner få på sommarsulorna :) "I used to jog but the icecubes kept falling out of my glas." BMW CS #05XXX |
|
Tack, alla som kom och förgyllde kvällen med sina fina bilar. 49 bilar dök upp med ca 90 personer. Förenade Bil ställde upp med i3 och nya 4serien GrandCoupe som lanseras nästa månad. Reportage och Bilder finns på Länk Christer Christer Sydsektionen |
|
| Någon som planerar att närvara vid Löddeträffen imorgon 1/7? :)... jag tänker köra dit. Mvh M | |
| Ja du har ju inte så långt | |
| Jag kommer, dock ej medlem i CS | |
| Det är inte jag heller efter detta året ;). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.