|
Sida 2 av 19
|
|
|---|---|
|
Om man vill ladda hem "BMW CIC PREMIUM ROAD MAP EUROPE 2014-1" från någon piratsida och informationen till torrenten säger att "supported language" är engelska spanska etc, men INTE svenska, får jag problem när jag installerar de nya kartorna? Tappar jag den svenska vägledningen? Det är ju skönt att höra en beskrivning på sitt eget språk och inte spanska... |
|
|
Lus och Bianca, Kan ni hjälpa mig med att hitta nedladdningslänk till NBT Europa 2014-2 kartorna. Har FSC.exe och NBT.exe och tänkte prova generera koden för min bil men kan någon av er verifiera NBT koden som jag får fram? Vill ogärna uppdatera och sedan inte kunna aktivera den. Tacksam förhjälp |
|
|
RLyders först måste man trycka in rätt kod,sen börjar aktiveringen. Har du FULL SETUP på programmen?! Har du laddat ner de från "nätet" så kommer de inte funka,kan jag säga dig vad har du för epost? |
|
|
Bianca, Har skickat ett PM till dig med in mejladress. Ralf |
|
|
Bianca, Fick du min mejadress? |
|
|
Skrev du rätt epost? This is an automatically generated Delivery Status Notification. Delivery to the following recipients failed |
|
|
Bianca, Ledsen, var fel mejladress. :-( Har precis PM.at dig rätt adress. |
|
|
Bianca, det skulel vara .se och inte .com. Sorry :( /Ralf |
|
|
Bianca, har du provat att mejla mig igen. Skickat ett PM igen. /Ralf |
|
|
"Bruket" ställde en fråga tidigare i denna tråd som jag inte hittar svar på så jag lyfter denna: "Om man vill ladda hem "BMW CIC PREMIUM ROAD MAP EUROPE 2014-1" från någon piratsida och informationen till torrenten säger att "supported language" är engelska spanska etc, men INTE svenska, får jag problem när jag installerar de nya kartorna? Tappar jag den svenska vägledningen? Det är ju skönt att höra en beskrivning på sitt eget språk och inte spanska..." BMW - Freude mit Schwung |
|
| Helirupert - Jag lät faktiskt nyfikenheten ta överhand och installerade kartorna jag fann på TPB, trots farhågor i mitt tidigare inlägg. Det funkade alldeles utmärkt. Svenskt överallt i "prat och text". | |
|
Bruket: Tack! ;-) BMW - Freude mit Schwung |
|
|
@ Bianca Har början av November inträffat ännu? Alltså, finns premium europe 2015-1 att tillgå för vanliga dödliga än? |
|
| Nej...PREMIUM är inte släppt ännu..Endast 2015 NEXT | |
|
Har början av November inträffat ännu?Nej,det är fortfarande april månad!!! BRÅTTOM ELLER???? |
|
| Hehe, ja det är ju längesen de släppte en premiumskiva nu. Konstigt att deras "bästa" navisystem inte uppdateras oftare. | |
|
Nav versionerna släpps lite olika..hårddisk versionerna har helt annan rls datum.. PREMIUM kom april månad... "bästa" är inte PREMIUM,utan NEXT:) PREMIUM och MOTION är dom sista 2 vers som skall uppd till 2015 |
|
|
Jag kör med Premium 2014-1 idag. Kan jag uppdatera till NEXT eller måste jag fortsätta med Premium? Gäller min f02:a från 2009. Niklas Fransosen |
|
|
Hej på er! Nyreggad på forumet och skulle vilja uppdatera kartorna. Jag har "Road Map Europe Next 2013-2" versionen just nu. Känns inaktuell. Bianca, du har full koll på detta. Kan du tipsa hur jag går till väga för att köpa detta. Eller någon som har en länk som är att lita på. Har hittat mycket sajter utomlands men vet inte vilken jag ska välja. Mvh Per |
|
|
Fransosen Next är 2a gen hdd......... den kom 2012 så den funkar inte på din 09a:):) du får hålla dig till PREMIUM |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.