|
Sida 19 av 19
|
|
|---|---|
|
Tror att 64 GB är det minsta. Nedladdningen är runt 32 GB, om jag inte minns fel. |
|
| Eller så splittar du upp filmapparna | |
| Tack. Köpte ett 64 gb minne och laddade ner kartorna feån BMW idag. 30% rabatt t.om. 27/11. | |
|
Stämmer det att NBT Next 2019-1 finns ute nu? Någon som vet? |
|
|
Enligt oemnavigations så finns den tillgänglig. www.facebook.com/bmwkodning |
|
|
Hej! Någon som har eller vet var man hittar torrentfil Next 2019-1 Anders |
|
|
Försök på MHH AUTO. |
|
| Road Map EUROPE Next 2019-1 finns nu i BMW Download Manager | |
| Tack för info Jocke, då ska jag gå in och hämta hem den. | |
| Konstigt.. min download manager föreslår bara 2018-4 | |
| EVO finns bara som 2018-4 fortfarande, skulle tro att 2019-1 kommer snart för den också. | |
| Hogan vad köpte du för usb minne? eller går det med vilket som helst bara det är stort nog.. | |
| Road Map EUROPE WEST/EAST Next 2020-1 finns nu i BMW Download Manager | |
|
Precis uppdaterat navin i min 130i till Road Map Europe PREMIUM West (USB) 2020-1 |
|
|
Precis uppdaterat till 2020-2 road map europe premium West usb till min bil Och i farsans bil till 2020-2 road map europe Next West nbt |
|
| Tack för update Bianca, jag upptäckte att trotts att jag jar abonnerat på uppgradering så har jag hittills missat att göra det när nya uppdateringar kommer. Lite dåligt av BMW att inte sända notifikationer när det är dags, jag misstänker att jag är inte den enda som missar. Lite som att har kort på gym men aldrig ha tid att gå ditt... :-( tidigare när jag köpte ”fula” uppdateringar fick jag alltid påminnelse av MIT ”leverantör | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.