|
Sida 11 av 19
|
|
|---|---|
|
Nu är DVD-versionen släppt och kan hittas här" Länk Bliver nog sista från BMW med DVD-plattor. Hej! |
|
| Grymt, tack! | |
|
du är helt ute o cyklar...... DVD versionen släpptes/tillgänglig i mitten av maj.. sista med DVD plattor? det grundar du på??? |
|
|
Var möjligtvis sista från BMW på dvd ja, USB från nu av. Och ser inte andra har gett nån link med nerladdningsmöjligheter? Lite arg i dag Bianca? :) |
|
| Absolut inte:) | |
| Bra bra, jag ville bare ge dom som har frågat möjligheten att benytta sig av DVD då dom inte ville uppgradere CIC mjukvaran sin till at USB i hanskfacket fungerade :) | |
| Hur mycket minne behövs på en USB för uppdateringen av Europe next 2015? (Till sista NAV Prof systemet) Är det verkligen 5 st X 20 gig?? | |
|
Europe_Next_2015-2 27.8GB 1 x usb 32GB fat32 |
|
| Ok, tack! | |
| Fråga. Hur startar uppdateringen? Via "uppdatera mjukvara" på Inställningar? Måste bilen rulla för att det ska fungera? Vad händer om man stänger av motorn under uppdateringen - kan man fortsätta nästa gång man åker vidare? | |
| Fixat! | |
|
Nu har jag läst igenom hela tråden men hittar inte svar på mina frågor..... Tacksam om någon kan hjälpa mig! Min Navi är aldrig uppdaterad varför det verkligen är dags, men kan/bör jag uppdatera någonting annat är själva kartorna? Vad i så fall? Om det är bara kartorna - vilken version av kartor är det till den här versionen av navi: ECE BMW Group 101092.0.12 Road Map Europe PREMIUM |
|
|
du ska ha 2015-2 road map europe PREMIUM de du kan uppdatea oxå är software bluetooth & audio usb interface samt gracenote update sen kan du inte uppd något mera Har du bmws egna orgprg ISTA Next rheingold så kan du uppdatera hela övriga bilen,precis som bwm själva gör |
|
|
Tack Bianca! Har tror mig förstått i tråden att kartorna kan jag ladda ner någonstans ifrån....? Vet du var? Och aktiveringskoden kan jag köpa för 50 USD av ngn här inne.... Den mejladressen har jag sett. För att uppdatera bluetooth och audio usb interface - var kan jag hitta guidning för det? |
|
|
Hej igen Bianca! Hittade följande info hos BMW, men jag har inte "Software update" på min display- Vad gör jag då??? To perform the software update via USB stick, you will require the USB audio interface (included in optional equipment codes SA 6FL, SA 6NH, SA 6NK, SA 6NL, SA 6NS, SA 6AE, SA 6NR) as well as the Control Display and iDrive. This offer is only available for selected vehicles manufactured after March 2010. Your vehicle can be updated provided that you have the ‘Software update’ option on your ‘Settings’ menu in the Control Display. |
|
|
jag kan generera både engångskod och lifetime Mr_Hazzel Hur ska jag VETA VAD DU SKA GÖRA??! har du blåtand och bilen är tillv efter mars 2010 så uppdatera GraceNote updaten på farsans bil,hittade några bilder Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
|
jag vet ej vilken utr din bil har,är tyvärr inte synsk.. har du blåtand så uppdatera kopiera över UPD01008 filen till usb,in i usbintaget-STARTA UPPDATERINGEN |
|
|
Jag lägger mig platt,mödmjukt och erkänner att jag är nybörjare när det gäller det här.... Min tanke var att uppdatera kartorna och ha läst i tråden att det går fortare via usb men att det förutsätter att på displayen finns det alternativet "software update". Det har jag inte. Såg också på bmw:s sida att man kan uppdatera en del mjukvara men det förutsätter också funktionen "software update". Så jag har egentligen Flera frågeställningar: Kan jag få till "software update" på något sätt? Om ja - finns det någon stans varifrån jag kan ladda ner kartorna till en usb-sticka? Om det inte går att få till "software update" - är det uppdatering med dvd-skivor som gäller då? Samma sak här - varifrån laddar jag ner dom? Bilen är en z4 e89 produktiosdatum mars 2010 Utrustad mm bl.a. 06AA BMW teleservices 06AB Steuerung teleservices 06FL USB- Audio-Schnittstelle 06NF Erweiterte Anbindung des Music-Players im mobiltelefon 0609 Navigationssystem Professional 0612 BMW Assist - verkerh, notruf, auskunftsdienst pannenhilfe 0614 internet 0615 erweiterteBMW online information 0616 BMW online E-mail und adressen, parkplatze, borse, RSS- feeds, wetter, hotels 0620 Spracheingabesystem 0633 Handyvorbereitung business mit bluetooth schnittstelle 0676 Hifi-lautsprechersystem 07SP Navigationssystem professional mit integrieter handyvorbereitung bluetooth Å lite till... Tacksam för all hjälp jag kan få! |
|
|
på kartorna står de inte software update!! du har nog blandat ihop uppdateringarna |
|
|
Mr_Hazzel. Du hittar kartor här. Behöver du FSC så hojta till. Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.