|
|
|
|---|---|
|
Söker mjukvara till denna Länk Har köpt carsoft diagnossystem men tappat bort CD-skivan! Köpte den för ett tag sedan menhade ingen PC med serieport, har en nu men tappat bort skivan. Någon som har mjukvaran? | |
| Finns på PirateBay | |
|
Hittade mjukvaran här: Länk Tyvärr så krashar datorn och medelar nåt om att det är en windows NT modul som windows nitar för. Troligen har pcn nån NT uppgradering i mjukvaran som strular till det. Måste försöka få tag på en äkta XP-dator. |
|
|
Kan tillägga att det går att läsa live-data men när jag försöker läsa av fel så krashar windows. Någon som kan tipsa mig om vad felet kan vara? Hittade felet...Körde fel program ju. Nu kan jag läsa live-data och återställa serviceintervall indikatorn, men, jag får hela tiden MODULE DOES NOT RESPOND när jag försöker läsa felkoderna. Någon som haft samma problem eller har lösning på problemet? |
|
|
Den bästa lösningen är att byta till en BMW-scanner 1.4.0.9 så får du ett mycket mer kompetent diagnosverktyg. Finns att få tag på under 500 kr. Slipper man hålla på med serieportar. Enda kravet är ett 32-bits operativ på datorn, och usb förstås. Min bil: Länk |
|
|
Var hittar jag en såan i Göteborgsområdet? Eller blir det på nätet? |
|
|
Pelle du har powerpost! Min bil: Länk |
|
| jag har en likadan sladd som du, var tvungen att löda om i dosan då det var fel från början.. finns någon tråd om hur lödningen ska gå till men minns att det var lögn i helvete o hitta den. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.