|
|
|
|---|---|
|
Vad håller BMW på med? I helgen gick det inte att speca en 520d med något annat än standardnivå + automatlåda. Innan helgen fanns en mängd paket och få saker löst. Idag går det bara att välja till Night Vision-pakete, M-sport och Individual. Allt annat säljs löst i stället. Vad händer? Någon som vet? | |
| Pratar du om konfiguratorn eller har du varit inne hos din återförsäljare? | |
| Konfiguratorn. Både paket och flera extrautrustningsalternativ har saknats under ett antal dagar. | |
| Har haft samma problem med konfiguration som dig Micleg. Gissar att det är uppdatering. | |
|
Skickade iväg en fråga till BMW. Får se om jag får något svar. När jag var inne hos handlaren igår stämde handlarens konfigurator med paketen som fanns i fredags (vinter etc). Frågan är om dom lanserat något för tidigt och i panik dragit tillbaka det eller om något annat blivit fel. Trist om paketen inte kommer finnas utan var felaktiga. |
|
|
Jag skulle gissa att paketen inte var felaktiga. De var i princip identiska med de paket som finns i övriga Europa. Jag misstänker att detta kommer sprida sig till samtliga modeller i framtiden. |
|
|
Paketen finns kvar. Det är konfiguratorn som inte fungerar. Har nyss beställt en ny bil där jag fick med de nya paketen när vi gjorde det hos återförsäljaren trots att jag inte såg paketen i konfiguratorn. /mården |
|
| Storm i ett vattenglas, BMW har inte kaos. Men ett verktyg på deras svenska hemsida är kanske inte korrekt uppdaterat. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.