|
|
|
|---|---|
|
Någon som lackat interiörlister med plastidips svarta? Är sugen på att spraya bort mina fula träfärgade lister i min e46. Har sett folk som folierar också, men plastidip färg får riktigt bra nyans. Hur är hållbarheten? /kl4 | |
|
Jag carbon-folierade mina lister med mycket mycket bra resultat. Kan tänka mig att plasti-dippa är väldigt mycket enklare än foliering. Bara kör på. Håller helt med att de träfärgade listerna ser väldigt mycket rökande gubbe anno Västtskland 1997 |
|
|
Hahaha huvudet på spiken Hankenstein! Ok, då ska de lackas idag då! Men hur får man lös "Ratt listen"? Har sport ratten.. |
|
| Det går men vågade inte på mig det. Finns lite trådar om man googlar. Hyfsat enkelt om man har lite erfarenhet. Jag folierade utan att ta loss den. Borde gå att plastidippa rätt smidigt om du maskerar bra runt omkring va? | |
|
Det kommer stinka nåt förj**** om du dippar inuti bilen. Jag skulle vara rädd att lukten sätter sig i inredningen. ------- //Lövet |
|
|
Jag tog loss alla interiörlister i frugans E46 och lämnade dom till en billackerare. Lackades i samma kulör som bilen Saharabeige metallic! Tycker själv att det blev jala bra! Blev inte alls dyrt! Lite roligt att ingen har likadant!! Klabbarparn |
|
|
Du menar förutom de som köpte det original? ;-) Länk ------- //Lövet |
|
|
Haha! Ja fast vi har även undre rattdelen lackad,ej samma ratt som på bilden! Det är väl ingen E46 på bilden va, eller...? Klabbarparn |
|
|
Nej det är en E39. Vet faktiskt inte om E46 fanns med samma lister. ------- //Lövet |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.